tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Ν. Κογιουμτσής: Εκπτώσεις και νέα προγράμματα στο εμπόριο-βίντεο

Οι ανεξέλεγκτες εκπτώσεις, μετά την απελευθέρωσή τους και ο τρόπος αντίδρασης του εμπορίου ήταν το θέμα εκπομπής του capital.gr

Οι ανεξέλεγκτες εκπτώσεις, μετά την απελευθέρωσή τους και ο τρόπος αντίδρασης του εμπορίου ήταν το θέμα εκπομπής του capital.gr με καλεσμένο τον Γ.Γ. του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας και μέλος του Δ.Σ. του ΕΕΑ κ.  Νίκο Κογιουμτζή.

 

Όπως επεσήμανε ο κ. Κογιουμτσής, ο θεσμός των εκπτώσεων καθιερώθηκε με σκοπό να βγαίνουν στην αγορά κάθε τέλος σαιζόν τα εναπόμειναντα εμπορεύματα σε πολύ χαμηλέ τιμές με σκοπό να επωφεληθούν τόσο οι καταναλωτές όσο και οι έμποροι οι οποίοι έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν αδρανές και απαξιωμένο εμπόρευμα μετατρέποντάς το σε κεφάλαιο για τη νέα σαιζόν.

 

Με την απελευθέρωση των εκπτώσεων, χάνεται αυτή η λειτουργία του θεσμού και μετατρέπεται σε ανεξέλεγκτο  όργανο αθέμιτου ανταγωνισμού σε βάρος των μικρών εμπόρων  από τις μεγάλες επιχειρήσεις.

 

Για την αντιμετώπιση της κατάστασης ο Εμπορικός Σύλλογος Αθήνας σχεδιάζει την εφαρμογή ενός προγράμματος ενημέρωσης των καταναλωτών για τις ευκαιρίες που του παρουσιάζονται όταν αναζητούν ένα εμπόρευμα. Θα είναι μια κοινή ιστοσελίδα των μελλών του ΕΣΑ όπου κάθε εμπορική επιχείρηση θα μπορεί να προβάλει τα

εμπορεύματά της στοχεύοντας στην αντιμετώπιση της «επίθεσης» που κάνουν τα μεγαλοκαταστήματα στην αγορά.

 

Όσον αφορά τον τζίρο ο κ. Κογιουμτσής τόνισε ότι δέχτηκε ισχυρό πλήγμα από την πολιτική αβεβαιότητα και το κλείσιμο των τραπεζών.

 

Αντίφαση παρουσίασε και ο τουριστικός τομέας. Στην Αθήνα ενώ σε επίπεδο τουριστών είχαμε αύξηση αφίξεων κατά 27% σε επίπεδο τζίρου είχαμε μείωση περί το 1,50%!

 

Δείτε το βίντεο