Παρατείνεται ως 30 Σεπτεμβρίου 2019 η προθεσμία για την ένταξη στη ρύθμιση των 120 δόσεων για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές προς την εφορία. Αυτό σύμφωνα με πληροφορίες θα προβλέπει σχετική απόφαση της υφυπουργού Οικονομικών Κατερίνας Παπανάτσιου.
Σημειώνεται ότι η αρχική προθεσμία έληγε στις 28 Ιουνίου.
Έως και τη Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019 είχαν υποβάλει αίτηση για ένταξη στη ρύθμιση περισσότεροι από 76.000 οφειλέτες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Β