tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη

Το webinar «Προσανατολισμός στην Υπηρεσία & Εμπειρία Πελάτη» διοργανώθηκε από από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στις 30/6/2021.

Η Εισηγήτρια του σεμιναρίου κ. Καλυψώ Καραντινού, Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το webinar απευθύνθηκε σε επιχειρήσεις μιας ευρείας γκάμας δραστηριοποίησης και μεγέθους και επικεντρώθηκε στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτές τις προσεγγίσεις και στην παρουσίαση των απαραίτητων εργαλείων που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε εξαιρετικές και αξιομνημόνευτες εμπειρίες για τους πελάτες μας. Αναλύθηκε το ιδιαίτερα εύχρηστο εργαλείο της χαρτογράφησης της εμπειρίας του πελάτη (customer journey map) για την πληρέστερη κατανόηση της εμπειρίας του πελάτη από την σκοπιά του ίδιου του πελάτη, αλλά και με την αποτύπωση της διαδικασίας παροχής της υπηρεσίας για την καλύτερη διοίκηση αυτής (blueprinting). Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην αξιοποίηση της επίδρασης των στοιχείων του χώρου στις πέντε αισθήσεις (atmospherics) για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη εντός του καταστήματος ή του χώρου παροχής της υπηρεσίας, καθώς ο χώρος έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί σημαντικό κριτήριο επιλογής και επηρεάζει ένα μεγάλο μέρος των αγοραστικών αποφάσεων.

Δείτε το βίντεο: