tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ 4η CIFFA China International Online Fair of Food and Agricultural Products,  από τις 29 Μαΐου έως τις 29 Νοεμβρίου 2023

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ 4η CIFFA China International Online Fair of Food and Agricultural Products,  από τις 29 Μαΐου έως τις 29 Νοεμβρίου 2023

Η BELT AND ROAD ASSOCIATES, ως ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος για την Ελλάδα, έχει την τιμή να προσκαλέσει τις εταιρείες τροφίμων και γεωργικών προϊόντων που τους ενδιαφέρει η αγορά της Κίνας να συμμετάσχουν στην 4η China International Online Fair of Food and Agricultural Products (CIFFA). Η CIFFA διοργανώνεται από το China Council for the Promotion of International Trade (CCPIT) Information Center (https://itc.ccpit.org) , δηλαδή την θυγατρική του China Council for the Promotion of International Trade (CCPIT), του Συμβουλίου της Κίνας για την Προώθηση του Διεθνούς Εμπορίου (https://en.ccpit.org). Το CCPIT είναι ο επίσημος οργανισμός της Κίνας για την προώθηση του διεθνούς εμπορίου.

Η 4η CIFFA θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά από τις 29 Μαΐου έως τις 29 Νοεμβρίου 2023, σε μια εξάμηνη εκθεσιακή περίοδο. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα προϊόντα των εκθετών θα προωθηθούν στους Κινέζους εισαγωγείς μέσω πολλαπλών καναλιών. Θα οργανωθούν επίσης συναντήσεις προώθησης και κατ’ ιδίαν διαπραγματεύσεις μεταξύ εκθετών και αγοραστών, παρέχοντας μια πλατφόρμα στους εκθέτες να συνδεθούν με αγοραστές από την Κίνα και να επεκτείνουν τις διεθνείς δραστηριότητές τους.

Η Κίνα έχει τη μεγαλύτερη αγορά εισαγόμενων τροφίμων στον κόσμο και αυτή η αγορά εξακολουθεί να αναπτύσσεται δυναμικά, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες για τους κατασκευαστές και προμηθευτές τροφίμων.

Το China Council for the Promotion of International Trade (CCPIT) ιδρύθηκε το 1952 και είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός που προωθεί το διεθνές εμπόριο και τις επενδύσεις στην Κίνα. Με περισσότερα από 1.000 υποκαταστήματα, 38 γραφεία αντιπροσωπείας στο εξωτερικό και περισσότερες από 300.000 εταιρείες μέλη, το CCPIT διαθέτει ένα τεράστιο δίκτυο και άφθονους επιχειρηματικούς πόρους. Ως συμμετέχων στην 4η CIFFA, μπορείτε να αξιοποιήσετε την δύναμη του CCPIT και να συνδεθείτε με τους εισαγωγείς της Κίνας. Οι εταιρείες μέλη του CCPIT περιλαμβάνουν εισαγωγείς, χονδρεμπόρους και διανομείς, παρέχοντας πληθώρα επιχειρηματικών ευκαιριών για την εταιρεία σας.

Η CIFFA παρέχει σημαντικά μακροπρόθεσμα οφέλη μέσω της πολυκαναλικής δημοσιότητας και προώθησης. Τα εκθέματα θα συγκεντρωθούν και θα εκτεθούν για 6 μήνες στο www.tradeinvest.cn που είναι συνδεδεμένο με το CCPIT και σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το WeChat και το κινεζικό TikTok. Επιπλέον, θα προωθηθεί η έκθεση μέσω του ενημερωτικού δελτίου του CCPIT. Με την πολυκαναλική προσέγγισή, τα εκθέματά σας θα λάβουν τη μέγιστη προβολή και θα δημιουργήσουν μακροπρόθεσμο ενδιαφέρον από πιθανούς αγοραστές. Εμπιστευτείτε τη CIFFA για να παρέχει την καλύτερη δυνατή έκθεση για την επιχείρησή σας.

Δεν χρειάζεται να ταξιδέψετε στην Κίνα! Αποκτήστε το δικό σας ψηφιακό περίπτερο με χαμηλό κόστος. Με τις ατομικές διαδικτυακές συναντήσεις και τις επαγγελματικές υπηρεσίες αντιστοίχισης, μπορείτε να συναντηθείτε ζωντανά με πιθανούς πελάτες και συνεργάτες μέσω διαδικτυακών συσκέψεων. Αυτή η αποτελεσματική προσέγγιση θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες και να δημιουργήσετε μόνιμες σχέσεις χωρίς να ξοδέψετε τα χρήματα ενός μεγάλο ταξιδιού.

ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ 4η CIFFA-ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΟΧΕΣ

Υπάρχουν 3 κατηγορίες εκθετών, ο Χάλκινος με κόστος 260 δολάρια ΗΠΑ, ο Ασημένιος με κόστος 500 δολάρια ΗΠΑ και ο Χρυσός με κόστος 1.000 δολάρια ΗΠΑ.

Όλοι οι εκθέτες, ανεξαρτήτου κατηγορίας, ανεβάζουν απεριόριστο αριθμό των προϊόντων στην πλατφόρμα της 4ης CIFFA (CIFFA exhibition website: ciffa.fastexpo.cn) ώστε να δούνε τα προϊόντα τους οι Κινέζοι εισαγωγείς/αγοραστές. Όλα τα κείμενα μεταφράζονται από τα Αγγλικά στα Κινέζικα από την CIFFA. Όλα τα προϊόντα θα αναρτηθούν επίσης και στο www.tradeinvest.cn του CCPIT.

Όλοι οι εκθέτες, ανεξαρτήτου κατηγορίας, συμμετέχουν στα δυο Cloud Promotion Conferences (Ιούλιο και Νοέμβριο) ώστε να δικτυωθούν με τους Κινέζους εισαγωγείς/αγοραστές.

Όλοι οι εκθέτες, ανεξαρτήτου κατηγορίας, επικοινωνούν ελεύθερα στην πλατφόρμα της 4ης CIFFA με Κινέζους εισαγωγείς/αγοραστές, ανταλλάσσουν πληροφορίες, οργανώνουν μεταξύ τους διαδικτυακές συναντήσεις κ.λπ.

Οι Χρυσοί και οι Ασημένιοι εκθέτες κατά τη διάρκεια των δυο Cloud Promotion Conferences (Ιούλιο και Νοέμβριο) έχουν από 10 λεπτά στη διάθεσή τους για να παρουσιάσουν ζωντανά τα προϊόντα τους στους συμμετέχοντες εισαγωγείς/αγοραστές. Κατά τη διάρκεια των 10 λεπτών ενδεχομένως να τεθούν και ερωτήσεις από τους συμμετέχοντες προς κάθε εκθέτη.

Οι Χρυσοί και οι Ασημένιοι εκθέτες μετά τα δυο Cloud Promotion Conferences (Ιούλιο και Νοέμβριο) μπορούν να οργανώσουν 1:1 συναντήσεις (ΖΟΟΜ) με ενδιαφερόμενους εισαγωγείς/αγοραστές. Κάθε συνάντηση είναι διάρκειας έως 30 λεπτών και παρέχεται διερμηνέας (Αγγλικά-Κινέζικα) από την CIFFA. Οι συναντήσεις μπορεί να πραγματοποιηθούν και σε άλλες χρονικές περιόδους, αν ζητηθεί από κάποιον/ους Κινέζους εισαγωγείς/αγοραστές. Οι χρυσοί εκθέτες θα έχουν τουλάχιστον 4 συναντήσεις και οι Ασημένιοι τουλάχιστον 2 συναντήσεις.

ΟΦΕΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

  1. Βοηθάμε τους εξαγωγείς να βρουν και να ταιριάξουν με κατάλληλους Κινέζους εισαγωγείς.
  2. Άμεση επικοινωνία με τους πελάτες τους (μέσω της πλατφόρμας http://ciffa.tradeinvest.cn/
  3. Ακριβές μάρκετινγκ και ακριβής αντιστοίχιση.
  4. Μετάφραση όλων των πληροφοριών του εξαγωγέα και παροχή υπηρεσιών διερμηνείας κατά τη διάρκεια διαδικτυακών συναντήσεων.
  5. Οι πληροφορίες του εξαγωγέα μπορούν να εμφανίζονται πλήρως σε κείμενο, φωτογραφία ή βίντεο.
  6. Τα εκθέματα θα προωθούνται μέσω του καναλιού του CCPIT για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  7. Θα πραγματοποιηθούν δύο διαδικτυακά συνέδρια προώθησης (μέσω ZOOM). Δύο εκδηλώσεις προώθησης θα πραγματοποιηθούν τον Ιούλιο και τον Νοέμβριο αντίστοιχα (η ημερομηνία μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με την πραγματική κατάσταση).
  8. Matchmaking. Προγραμματίστε τις βιντεοσυσκέψεις σας (ZOOM) με τους αγοραστές. Οι συναντήσεις θα οργανώνονται μετά από τα διαδικτυακά συνέδρια, τον Ιούλιο και τον Νοέμβριο ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή, εάν ορισμένοι αγοραστές θέλουν να έρθουν σε επαφή με συγκεκριμένους εκθέτες. Η CIFFA δίνει προτεραιότητα στις ατομικές συναντήσεις (1-1), αλλά εάν οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές είναι πολλοί θα προτιμηθεί η συνάντηση ενός εξαγωγέα με πολλούς αγοραστές ταυτόχρονα. Πριν από τη συνάντηση, η CIFFA μεταφράζει όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα των εκθετών, καθώς και κάνει ερωτήσεις στους αγοραστές σχετικά με τις ανάγκες αγοράς τους, για να βεβαιωθεί ότι η προγραμματισμένη συνάντηση είναι κατάλληλη και ακριβής. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, η CIFFA παρέχει δωρεάν μετάφραση (Αγγλικά-Κινέζικα), ώστε και οι δύο πλευρές να μπορούν να κατανοήσουν η μία την άλλη γρήγορα και με ακρίβεια.

 

Σχετικά με την 4η CIFFA

Όνομα: 4th China Online International Fair & Matchmakings of Food and Agro-Products

Χρόνος: 29 Μαΐου – 29 Νοεμβρίου 2023

Μορφή: Εικονική Έκθεση & Συναντήσεις Προώθησης & Διαπραγματεύσεις 1:1

Ιστοσελίδα: ciffa.fastexpo.cn

Διοργανωτής: China Council for the Promotion of International Trade (CCPIT) Information Center. Οι κυριότερες επιχειρηματικές πλατφόρμες του CCPIT Information Center:

  • China Trade and Investment Network: www.tradeinvest.cn (Project matchmakings για Κινέζικες επιχειρήσεις)
  • ChinaBrand: www.echinabrand.com (Project matchmakings για αλλοδαπές επιχειρήσεις)
  • Cross-border Trade and Investment Legal Services: www.ctils.com/ (Πλατφόρμα Νομικών Υπηρεσιών Εμπορίου και Επενδύσεων του CCPIT)

Κατηγορίες εκθεμάτων:

(1) Δημητριακά και βασικά τρόφιμα (Grain and staple food)

(2) Λαχανικά και φρούτα (Vegetables and fruits)

(3) Κρέας και θαλασσινά (φρέσκα / κατεψυγμένα) (Meat and seafood (fresh / frozen))

(4) Γάλα και γαλακτοκομικό προϊόντα (Milk and dairy products)

(5)Κρασί και ποτό (Wine and beverage)

(6) Σνακ (Snack food)

(7) Υγιεινή τροφή (Healthy food)

(8) Βρώσιμο λάδι (Edible oil)

(9) Άλλα συναφή προϊόντα (Other related products)

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες στην Κινεζική αγορά:

  • Κρέας: κοτόπουλο, χοιρινό, μοσχάρι, πρόβειο κρέας
  • Δημητριακά: καλαμπόκι, σόγια, σουσάμι, φιστίκια
  • Βρώσιμο λάδι: Ηλιέλαιο, λάδι κανόλα, φοινικέλαιο, ελαιόλαδο
  • Ζωοτροφή: Λιναρόσπορος, ελαιοκράμβη, φοινικόλευρο
  • Γαλακτοκομικά: Πλήρες γάλα σε σκόνη, φρέσκο γάλα
  • Ξηροί καρποί: Πεκάν, κάσιους, μακαντέμια
  • Φρούτα: φρούτα Νοτιοανατολικής Ασίας, αβοκάντο
  • Υγιεινή τροφή: θαλασσινό αγγούρι, βρεφική τροφή

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ CIFFA

Κινέζοι εισαγωγείς, διανομείς, σούπερ μάρκετ, αλυσίδες καταστημάτων, πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, χονδρέμποροι, κατασκευαστές μεταποίησης.

ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ;

  1. Περισσότεροι από 1000 εγγεγραμμένους αγοραστές από προηγούμενες εκδηλώσεις CIFFA.
  2. Περισσότερες από 5.000 εταιρείες που υποστήριξε το CCPIT σε εμπορικές δραστηριότητες.
  3. Αγοραστές από μεγάλες εγχώριες εκθέσεις όπως CIIE, CANTON FAIR.
  4. Εκατοντάδες επαρχιακά και περιφερειακά συμβούλια του CCPIT που έρχονται σε στενή επαφή με τοπικές εταιρείες.
  5. Τα συμβούλια του κλάδου του CCPIT που έχουν καλή συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες της βιομηχανίας τροφίμων.
  6. Από διαφήμιση της CIFFA που προωθείται μέσω του διαδικτύου και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του WeChat και του κινεζικού TikTok.
  7. Επίσης προσκλήσεις θα σταλούν σε περισσότερους από 140.000 αγοραστές σε όλο τον κόσμο, από την βάση δεδομένων της CIFFA.
  8. Matchmaking. Προγραμματίστε τις βιντεοσυσκέψεις σας (ZOOM) με τους αγοραστές. Οι συναντήσεις θα οργανώνονται μετά από τα διαδικτυακά συνέδρια, τον Ιούλιο και τον Νοέμβριο ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή, εάν ορισμένοι αγοραστές θέλουν να έρθουν σε επαφή με συγκεκριμένους εκθέτες. Η CIFFA δίνει προτεραιότητα στις ατομικές συναντήσεις (1-1), αλλά εάν οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές είναι πολλοί θα προτιμηθεί η συνάντηση ενός εξαγωγέα με πολλούς αγοραστές ταυτόχρονα. Πριν από τη συνάντηση, η CIFFA μεταφράζει όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα των εκθετών, καθώς και κάνει ερωτήσεις στους αγοραστές σχετικά με τις ανάγκες αγοράς τους, για να βεβαιωθεί ότι η προγραμματισμένη συνάντηση είναι κατάλληλη και ακριβής. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, η CIFFA παρέχει δωρεάν μετάφραση (Αγγλικά-Κινέζικα), ώστε και οι δύο πλευρές να μπορούν να κατανοήσουν η μία την άλλη γρήγορα και με ακρίβεια.

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΕΚΘΕΤΩΝ ΣΤΗΝ 4Η CIFFA

  • Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των προϊόντων σε κάθε περίπτερο. Κάθε προϊόν μπορεί να μεταφορτώσει 5 φωτογραφίες.
  • Όλα τα εκθέματα θα εκτεθούν για 6 μήνες στο tradeinvest.cn.
  • Τα εκθέματα πρέπει να συμμορφώνονται με τις διατάξεις της σχετικής νομοθεσίας της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας και την πραγματική κατάσταση των εκθετών.
  • Απαγορεύεται να παρουσιαστούν απομιμήσεις ή πλαστά προϊόντα στην Έκθεση και να παραβιάζονται δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων.
  • Οι εκθέτες είναι υπεύθυνοι για τη μεταφόρτωση του υλικού και τον καθορισμό των εκθεμάτων.
  • Εάν η 4ηCIFFA δεν μπορεί να εκτελεστεί λόγω ανωτέρας βίας, ο διοργανωτής θα ενημερώσει αμέσως τους εκθέτες.

 

Εάν σας ενδιαφέρει η συμμετοχή σας στην 4η CIFFA China International Online Fair of Food and Agricultural Products  επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected].

Με εκτίμηση

Γιώργος Φλωράς

BELT AND ROAD ASSOCIATES MANAGING PARTNER

13, Kokkinaki str, 14561 Kifisia, Greece

email: [email protected]

www.beltandroadassociates.com