tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Τέλος στην πώληση βάσει αναγκών έτσι όπως τη γνώριζες!

Tου Άκη Αγγελάκη.

Tου Άκη Αγγελάκη.

Οι άνθρωποι αγοράζουν αυτό που επιθυμούν και όχι αυτό που έχουν ανάγκη!
 
Ο άνθρωπος δυστυχεί, όχι επειδή δεν έχει αυτά που χρειάζεται, αλλά επειδή δεν έχει αυτά που επιθυμεί.
 
Το ίδιο ισχύει και σε κάθε αγορά που κάνει. Το κυρίαρχο κριτήριο μιας αγοράς είναι η επιθυμία του αγοραστή και όχι η ανάγκη που μπορεί να έχει.
 
Αυτό σημαίνει πως εσύ, σαν πωλητής που ξέρεις να κάνεις διάγνωση των αναγκών των πελατών σου, δεν θα πρέπει να περιορίζεσαι στο να τους προτείνεις λύσεις στις ανάγκες που βλέπεις ότι έχουν.
 
Μάθε να μετατρέπεις τις ανάγκες σε επιθυμίες, αν θέλεις ο άλλος να αφυπνιστεί συναισθηματικά και αγοραστικά.
 
Για να πετύχεις κάτι τέτοιο, φρόντισε να μάθεις να κάνεις ερωτήσεις που θα διεγείρουν τις αγοραστικές «χορδές» τις ψυχής του. Που θα «ταρακουνήσουν» και θα αναστατώσουν τον βαθύτερο αγοραστικό ψυχισμό του ανθρώπου που έχεις απέναντί σου, ενώ παράλληλα, θα καταστείλουν το αίσθημα της αναβλητικότητας και της αδιαφορίας που μπορεί να τον διακατέχει, απέναντι σ΄ αυτό που έχει πραγματικά ανάγκη.
 
 
 

Από το βιβλίο του Άκη Αγγελάκη «Μικρά Μυστικά για Μεγάλες Πωλήσεις», 6η επανέκδοση, εκδόσεις ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ, τηλ. 210-2512988