tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Τρεις ηλεκτρονικές αγορές το δίμηνο πραγματοποιούν οι Έλληνες

Τρεις ηλεκτρονικές αγορές το δίμηνο πραγματοποιούν, κατά μέσο όρο,οι Έλληνες

Προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης παρουσιάζει, στη χώρα μας, ο κλάδος των ηλεκτρονικών αγορών, με το e-commerce να γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στην Ελλάδα. Ήδη, το 2014 η συχνότητα, με την οποία οι Έλληνες αγοράζουν on-line, αυξήθηκε, με τους καταναλωτές να πραγματοποιούν, κατά μέσο όρο, τρεις αγορές ανά δύο μήνες, από μια κάθε μήνα το 2013. Η αγορά εκτιμάται ότι ενισχύθηκε περαιτέρω το 2014, σε σχέση με το 2013, καθώς οι καταναλωτές αύξησαν, κατά περίπου 10%, τον αριθμό των προϊόντων και υπηρεσιών, που αγόρασαν διαδικτυακά κατά τη διάρκεια του έτους.Μελέτη της IBHS ΑΕ, που δημοσιοποιήθηκε χθες, επικαλούμενη στοιχεία του ELTRUN, διαπιστώνει ότι οι on-line καταναλωτές το 2013 ανήλθαν σε περίπου 2,2 εκατ. από 1,9 εκατ. το 2012. Παρά την αύξηση, ωστόσο, αποτελούν μόνο το 35% των χρηστών του Διαδικτύου, σε σχέση με 70% στη Δυτική Ευρώπη.

Επιπλέον, μόνο το 60% – 65% των αγορών πραγματοποιούνται από ελληνικά sites, με τους Ευρωπαίους καταναλωτές να προτιμούν τα εθνικά sites για το 90% των αγορών τους. Οι δύο παραπάνω διαπιστώσεις συνηγορούν υπέρ της διαπίστωσης ότι ο εγχώριος  κλάδος των on-line αγορών έχει γόνιμο έδαφος ανάπτυξης στη χώρα μας.

Διαπίστωση της μελέτης είναι ότι ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα εμφανίζει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, λόγω των χαμηλότερων τιμών σε σχέση με τα συμβατικά καταστήματα, ενώ οι καταναλωτές σταδιακά εξοικειώνονται ολοένα και περισσότερο με την τεχνολογία. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Infobank Hellastat, κ. Χρυσόστομο Κάτση, “ο κλάδος έχει περιθώρια για ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη, δεδομένων των οικονομικών συνθηκών, που επικρατούν στην Ελλάδα και του χαμηλού – συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες – αριθμού των online αγοραστών”.