tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Φθηνότερες οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ από τον Σεπτέμβριο

Από 1,40 ευρώ που είναι σήμερα η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου, μειώνεται στο 1,20 αλλά ταυτόχρονα μειώνεται και η διάρκεια του από τα 90 στα 70 λεπτά.

Από 1,40 ευρώ που είναι σήμερα η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου, μειώνεται στο 1,20 αλλά ταυτόχρονα μειώνεται και η διάρκεια του από τα 90 στα 70 λεπτά.

 

Μεγάλη όμως είναι η μείωση της τιμής της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών. Έτσι, από την 1η Σεπτεμβρίου, όταν και θα ξεκινήσει η εφαρμογή της νέας τιμολογιακής πολιτικής, η μηνιαία κάρτα θα κοστίζει 30 ευρώ, από 45 που τιμάται σήμερα, ενώ αντίστοιχα μειώνεται και η κάρτα για τις ευπαθείς ομάδες και πλέον θα τιμάται 15 ευρώ.

 

Παράλληλα θα ξεκινήσει η εντατικοποίηση των ελέγχων για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής και η τοποθέτηση τουρνικέ στις μπροστινές πόρτες λεωφορείων και τρόλει, απ΄όπου και θα επιτρέπεται πλέον η είσοδος του επιβατικού κοινού στα οχήματα. Το σύστημα τηλεματικής αλλά και το ηλεκτρονικό εισιτήριο αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία σε βάθος διετίας. Μια άλλη αλλαγή που έρχεται είναι αυτή της ονομασίας των συγκοινωνιακών φορέων που θα ονομάζονται “Συγκοινωνίες Αθηνών”, ενώ αλλάζει και το λογότυπο.

 

Τις επίσημες ανακοινώσεις έκανε το πρωί της Δευτέρας ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοίδης, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων για τις μειώσεις των εισιτηρίων και τα σχέδια του υπουργείου:

 

“Παίρνουμε το ρίσκο και την ευθύνη. Είναι περίπου 10 εκατομμύρια ετησίως μείωση εσόδων με τα σημερινά δεδομένα. Αλλά είναι πράξη κοινωνικής ευθύνης και πολιτικής αντίληψης. Θεωρούμε και περιμένουμε ότι η επιβατική κίνηση μετά τη μείωση θα αυξηθεί και η απώλεια εσόδων θα αντισταθμιστεί.

Κίνηση κοινωνικής ευθύνης, γιατί διευκολύνουμε τη χρήση ενός κοινωνικού αγαθού που είναι η μετακίνηση στην πόλη. Πολιτική αντίληψη γιατί εμείς κάνουμε το πρώτο βήμα. Όχι μόνο με τη μείωση της τιμής, αλλά με όλο το σχέδιο αλλαγών. Δεν ζητάμε, δίνουμε.

Το μετρό γίνεται η ραχοκοκαλιά της μετακίνησης. Είναι αναμφισβήτητα το καλύτερο μέσο που διαθέτουμε. Γύρω του και από τις επεκτάσεις, οργανώνεται το συγκοινωνιακό έργο όλων των υπολοίπων μέσων. Έτσι θα δουλέψει ο εξορθολογισμός του δικτύου. Το δίκτυο λοιπόν ενοποιείται. Ο ΟΑΣΑ αλλάζει το όνομά του και την εικόνα του σήμερα. Το κυριότερο είναι ότι σε βάθος διετίας, ο όμιλος θα αναδιοργανωθεί με τηλεματική στα λεωφορεία, με ηλεκτρονικό εισιτήριο παντού, με wi-fi δίκτυο σε σταθμούς, στάσεις και οχήματα, με νέες δομές που σχεδιάζουμε, κουβεντιάζουμε και θέλουμε να εφαρμόσουμε”.