tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Οι μεταμνημονιακές “Black Sales”

Ο καταναλωτής βρίσκει εκπτώσεις όλο τον χρόνο και γι’ αυτό ο θεσμός των εκπτώσεων φθίνει, δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Γιώργος Καρανίκας κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της έρευνας για τις εκπτώσεις.

Οι πωλήσεις για 7 στις 10 μειώθηκαν, δήλωσαν οι επιχειρήσεις του εμπορίου πάρα το γεγονός ότι οι εκπτώσεις έφτασαν στο 40% στη συντριπτική πλειοψηφία. Το 67 % δήλωσαν ότι πήγαν χειρότερα σε σχέση με το 2018.

Πλέον, οι κάρτες καλύπτουν το 50% των συναλλαγών με τα μετρητά να τα εμπιστεύεται το 33%.

Τα χειρότερα ποσοστά σε πωλήσεις είχε ο Κλάδος της ένδυσης και της υπόδησης σε ποσοστό 73%.

7 στους 10 επιχειρηματίες για την επιπλέον Κυριακή δήλωσαν ότι εκείνοι κάλυψαν τις θέσεις και δεν έγινε καμία πρόσληψη.

Σοκάρει το γεγονός ότι όλα τα καταστήματα ακόμα και του κέντρου της πόλης δήλωσαν πτώση στις πωλήσεις 20% και πλέον, δήλωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σταύρος Καφούνης.

Η Έρευνα

Συγκεκριμένα στα ίδια επίπεδα πωλήσεων κινήθηκε η αγορά της Γλυφάδας, Ιλίου, Αγίας Παρασκευής και Περιστερίου. Σε χαμηλότερα επίπεδα κινήθηκε η αγορά της Αθήνας, του Πειραιά, Κηφισιάς, Αμαρουσίου, Γαλατσίου, Κερατσινίου, Νίκαιας, Κορυδαλλού, Μοσχάτου, Παλαιού Φαλήρου, Νέας Σμύρνης, Νέας Ιωνίας, Χαλανδρίου, Πατησίων, Σαλαμίνος και Μεγάρων. Αύξηση του τζίρου δηλώθηκε μόνο στην αγορά της Καλλιθέας.

Από τη συνολική εικόνα της επισκεψιμότητας των καταναλωτών στο Λεκανοπέδιο, επιβεβαιώνεται η προτίμηση του κόσμου στους εμπορικούς δρόμους του Κέντρου της Αθήνας. Επίσης κατά την εκπτωτική περίοδο, ενισχύθηκε η τάση μετακίνησης του τζίρου, από τις μικρότερες εμπορικές επιχειρήσεις στις μεγαλύτερες, τους πολυχώρους και τα πολυκαταστήματα, η οποία ξεπέρασε το ποσοστό του 8%, που είναι σχεδόν διπλάσιο του 4,2% που είχε καταγράψει η ΕΛΣΤΑΤ το 2018 . Επιπλέον, οι επιχειρήσεις χονδρικού εμπορίου με έδρα στην Αττική, παρά την αύξηση του τζίρου τους στη διάρκεια του διμήνου, περιγράφουν συνεχείς μεταβολές και αυξομειώσεις από τις διάφορες αμφίρροπες δυνάμεις, ενώ επισημαίνουν ότι η εσωτερική αγορά παρουσιάζει από μήνα σε μήνα το «φαινόμενο του ακορντεόν».

Σημάδια καταναλωτικής κόπωσης, χωρίς μάλιστα να αποτυπώνει τις συνθήκες αύξησης του κατώτατου μισθού από την 1η Φεβρουαρίου 2019 δείχνουν οι εκπτώσεις δήλωσε ο πρόεδρος του περιφερειακού επιμελητήριου Αττικής Βασίλης Κορκίδης. Απόδειξη, συμπλήρωσε, είναι ότι οι τακτικές χειμερινές εκπτώσεις, τουλάχιστον από τα στοιχεία των αγορών της Αττικής, ήρθαν και να έφυγαν απαρατήρητες.