tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Ηλεκτρονική κάρτα:Πρόσθετα εκδοτήρια σε σταθμούς με μεγάλη προσέλευση

από την Παρασκευή

Πρόσθετα εκδοτήρια προσωποποιημένων καρτών σε κεντρικούς σταθμούς με μεγάλη προσέλευση τίθενται από την Παρασκευή σε λειτουργία με σκοπό τη μείωση του χρόνου αναμονής, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Μεταφορών.
 
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί πάνω από 100.000 προσωποποιημένες κάρτες, ενώ από την Τετάρτη το απόγευμα άρχισαν να αποστέλλονται οι πρώτοι φάκελοι με προσωποποιημένες κάρτες σε όσους επιβάτες προτίμησαν τη διαδικασία έκδοσής τους με κατάθεση φακέλου και αποστολής τους με συστημένη επιστολή μέσω του ταχυδρομείου. 
Σήμερα, καθώς και τις επόμενες μέρες η αποστολή θα συνεχιστεί με αμείωτους ρυθμούς. Μέχρι στιγμής τη διαδικασία αυτή έχουν επιλέξει πάνω από 10.000 επιβάτες. 
 
Η διαδικασία έκδοσης προσωποποιημένων καρτών με κατάθεση φακέλου από τους επιβάτες και αποστολής τους στη διεύθυνση επιλογής τους, αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017. 
 
Υπενθυμίζεται ότι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί στην περίπτωση αυτή είναι η εξής:
 
ΒΗΜΑ 1. Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία:
  • Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017)
  • Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ
  • Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας
  • Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr
 
ΒΗΜΑ 2. Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου.
  • Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία:
  1. Όνομα, Επώνυμο
  2. Διεύθυνση όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ)
 
ΒΗΜΑ 3. Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός, σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 του ΜΕΤΡΟ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας.
  • Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς του Μετρό, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση)
  • Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία 
 
ΒΗΜΑ 4. Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών.
  • Ο φάκελος με την προσωποποιημένη κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία, αποστέλλονται ταχυδρομικά στην διεύθυνση που αναγράφηκε στο φάκελο. Ο φάκελος παραδίδεται ως συστημένη επιστολή στον παραλήπτη.
 
ΒΗΜΑ 5. Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου.
  • Η προσωποποιημένη κάρτα δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο.
  • Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 & στις στάσεις του ΤΡΑΜ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα με όποιο προϊόν επιθυμούν, σύμφωνα με οδηγίες που εσωκλείονται στον φάκελο που τους αποστέλλεται.