Ήρθαν τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Δημότη

154 διαφορετικές εργασίες θα διεκπεραιώνονται σε 7 Σημεία Εξυπηρέτησης του Δημότη, διευκολύνοντας έτσι τους Αθηναίους.

154 διαφορετικές εργασίες θα διεκπεραιώνονται σε 7 Σημεία Εξυπηρέτησης του Δημότη, διευκολύνοντας έτσι τους Αθηναίους.

 

 

Ξεκίνησαν τη λειτουργία τους τα 7 Σημεία Εξυπηρέτησης του Δημότη (ΣΕΔ), στα οποία οι Αθηναίοι  θα μπορούν από τη γειτονιά τους να διεκπεραιώνουν 154 διαφορετικές εργασίες, σχετικές με τα προνοιακά επιδόματα, τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, των τεχνικών υπηρεσιών (πολεοδομία, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κτλ), θέματα δημοτικής αστυνομίας κ.ά.

Τα Σημεία Εξυπηρέτησης Δημότη (ΣΕΔ), που ξεκίνησαν ήδη τη λειτουργία τους, βρίσκονται στα γραφεία των Δημοτικών Κοινοτήτων, με εξαίρεση το ΣΕΔ της 6ηςΚοινότητας, που στεγάζεται στον ανακαινισμένο χώρο της Δημοτικής Αγοράς της Κυψέλης.

 

Ο δήμος Αθηναίων κάνει λόγο για μεγάλη αλλαγή και καινοτομία που ανοίγει μία νέα εποχή διευκολύνοντας τον δημότη σε 154 καθημερινές συναλλαγές του αλλά και δίνοντας δύναμη και ζωντάνια σε κάθε γειτονιά.

«Πρόκειται για τη σπουδαιότερη αλλαγή στη λειτουργία του Δήμου Αθηναίων, εδώ και δεκαετίες, και το πρώτο μεγάλο βήμα για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, που θα εξορθολογίζει τη διοίκηση, θα διασφαλίζει την αξιοκρατία και θα συμβάλει στην ουσιαστική αποκέντρωση», τόνισε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου θεσμού ο κ. Καμίνης, ενώ συμπλήρωσε ότι στόχος για το Δήμο Αθηναίων είναι να αποτελεί «μια πολιτική σταθερά για όλους τους κατοίκους της πόλης μία σταθερά ανάπτυξης, ασφάλειας και εκσυγχρονισμού».

 

Σύμφωνα με το επιτελείο του κ. Καμίνη, ο Δήμος Αθηναίων είναι ο πρώτος δήμος που προχωρά σε ένα τέτοιο «πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αποτελεί βασική δομή του εξορθολογισμού της διοίκησης», με στόχο  την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση  του δημότη και μάλιστα στη γειτονιά του, χωρίς επιβαρυντικές μετακινήσεις, ταλαιπωρία και γραφειοκρατία.

Όπως ανέφεραν οι υπεύθυνοι, ο δημότης θα μπορεί να απευθύνεται στα ΣΕΔ για:

-τα προνοιακά επιδόματα,

-έκδοση κάρτας δακτυλίου και θέσης ελεγχόμενης στάθμευσης,

-χρήση κοινόχρηστων χώρων ή έκδοση άδειας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος,

-άδεια λειτουργίας παιδότοπου ή μονάδα προσχολικής ηλικίας,

– επανασύνδεση ή νέα παροχή ηλεκτρικού ρεύματος,

– θεωρήσεις βιβλιαρίων και χορηγήσεις οικονομικής αδυναμίας ανασφάλιστων πολιτών,

– διορθώσεις ηλικίας και ονομάτων,

-αντίγραφα ποινικού μητρώου,

-μεταδημοτεύσεις,

-αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων,

-βεβαιώσεις και άδειες οικοδομών και κτισμάτων, χρήσης γης, όρων δόμησης ή για καταγγελίες αυθαιρέτων.

Τα 7 Σημεία Εξυπηρέτησης του  Δημότη θα λειτουργούν από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ τις καθημερινές (Δευτέρα – Παρασκευή) και από τις 8 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι το Σάββατο.