tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Nielsen: Σε υψηλό 4ετίας το καταναλωτικό κλίμα στην Ελλάδα

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών που κατέγραψαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις στον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης του πρώτου τριμήνου συγκαταλέγεται η Ελλάδα.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών που κατέγραψαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις στον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης του πρώτου τριμήνου συγκαταλέγεται η Ελλάδα.

Αυτό προκύπτει, σύμφωνα με σχετική έρευνα της Nielsen.

Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen για τη χώρα μας αυξήθηκε κατά 8 μονάδες φτάνοντας τις 53 μονάδες. Ο δείκτης αυτός αποτελεί τον υψηλότερο δείκτη που έχει σημειώσει η Ελλάδα τα τελευταία 4 χρόνια.

Πάντως, παρά τη βελτίωση του δείκτη, η ανησυχία για την εργασιακή ασφάλεια παραμένει για το 52% των ερωτώμενων η μεγαλύτερή τους ανησυχία, ενώ ακολουθείται σε ποσοστό 30% από την ανησυχία για την γενικότερη οικονομική συγκυρία.

Ενδεικτικό είναι επίσης το γεγονός ότι 8 στους 10 εξακολουθούν να αμφιβάλουν για το αν η Ελλάδα θα καταφέρει να ανακάμψει από την οικονομική ύφεση σύντομα, ενώ στην μεγάλη πλειοψηφία τους (79%) πιστεύουν ότι τουλάχιστον για τους επόμενους 12 μήνες  η γενικότερη οικονομική συγκυρία θα παραμείνει ως έχει.