- 30/04/2014
Nielsen: Σε υψηλό 4ετίας το καταναλωτικό κλίμα στην Ελλάδα
Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών που κατέγραψαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις στον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης του πρώτου τριμήνου συγκαταλέγεται η Ελλάδα.
Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών που κατέγραψαν τις μεγαλύτερες αυξήσεις στον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης του πρώτου τριμήνου συγκαταλέγεται η Ελλάδα.
Αυτό προκύπτει, σύμφωνα με σχετική έρευνα της Nielsen.
Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen για τη χώρα μας αυξήθηκε κατά 8 μονάδες φτάνοντας τις 53 μονάδες. Ο δείκτης αυτός αποτελεί τον υψηλότερο δείκτη που έχει σημειώσει η Ελλάδα τα τελευταία 4 χρόνια.
Πάντως, παρά τη βελτίωση του δείκτη, η ανησυχία για την εργασιακή ασφάλεια παραμένει για το 52% των ερωτώμενων η μεγαλύτερή τους ανησυχία, ενώ ακολουθείται σε ποσοστό 30% από την ανησυχία για την γενικότερη οικονομική συγκυρία.
Ενδεικτικό είναι επίσης το γεγονός ότι 8 στους 10 εξακολουθούν να αμφιβάλουν για το αν η Ελλάδα θα καταφέρει να ανακάμψει από την οικονομική ύφεση σύντομα, ενώ στην μεγάλη πλειοψηφία τους (79%) πιστεύουν ότι τουλάχιστον για τους επόμενους 12 μήνες η γενικότερη οικονομική συγκυρία θα παραμείνει ως έχει.