tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα της Ολυμπίας οδού

Πρόκειται για 7 χλμ του Κορίνθου-Πατρών από τον νέο, πλήρως ανακατασκευασμένο Ανισόπεδο Κόμβο Αρχαίας Κορίνθου μέχρι το Ζευγολατιό.

Πρόκειται για 7 χλμ του Κορίνθου-Πατρών από τον νέο, πλήρως ανακατασκευασμένο Ανισόπεδο Κόμβο Αρχαίας Κορίνθου μέχρι το Ζευγολατιό.

Είναι ουσιαστικά το τμήμα, που μελλοντικά θα αποτελεί τον δεξιό κλάδο κυκλοφορίας του αυτοκινητόδρομου (προς Πάτρα) και θα λειτουργήσει προσωρινά με τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας (προς Πάτρα και προς Κόρινθο).

 

Η παράδοση στην κυκλοφορία του έτοιμου τμήματος του νέου αυτοκινητοδρόμου, έγινε παρουσία του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοίδη, ο οποίος τόνισε ότι σε περίπου ενάμιση χρόνο τα 120 χλμ από την Κόρινθο έως την Πάτρα, θα καλύπτονται με ασφάλεια σε μόλις 1 ώρα.

Σήμερα, προσθεσε, «παραδίδουμε τα πρώτα 7 χλμ από τα 120. Έτοιμα σε έναν δρόμο, όπου συνεργάζονται για να κατασκευαστεί πάρα πολλοί: ιδιωτικές εταιρείες, τεχνικές κατασκευαστικές εταιρείες μεταξύ τους, το δημόσιο, η ΕΤΕπ, περίπου 35 τράπεζες και έχουμε ένα αποτέλεσμα. Είναι το αποτέλεσμα, που θέλει η σύγχρονη Ελλάδα. Ένα αποτέλεσμα, στο οποίο συμμετέχουν χιλιάδες εργαζόμενοι κι ένα αποτέλεσμα, που οδηγεί στο σπάσιμο της απομόνωσης της Περιφερειακής Ελλάδας».

Οι εργασίες κατασκευής στα νέα τμήματα του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα είναι σε πλήρη εξέλιξη και η συνολική πρόοδός τους στο τέλος Ιουλίου 2014 ξεπέρασε το 50%. Περισσότερες από 20 εργοταξιακές ζώνες εκτείνονται σε μήκος 120 χιλιομέτρων, από τον Ανισόπεδο Κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου μέχρι την Περιμετρική της Πάτρας.

Οι εργαζόμενοι στα εργοτάξια αγγίζουν σήμερα τους 2.000.

Ο νέος αυτοκινητόδρομος Κόρινθος – Πάτρα θα περιλαμβάνει 16 χιλιόμετρα σηράγγων. Πρόκειται για 12 συνολικά σήραγγες στις περιοχές Δερβένι, Μαύρα Λιθάρια, Ακράτα, Πλάτανος, Λαμπίρι και Παναγοπούλα. Η διάνοιξη των σηράγγων προχωρά με γοργούς ρυθμούς και σήμερα η κατασκευή όλων των σηράγγων είναι ολοκληρωμένη σε ποσοστό 78%.

Αντίστοιχα, οι 48 γέφυρες, οι 47 άνω διαβάσεις και οι 129 κάτω διαβάσεις, αγγίζουν ποσοστό ολοκλήρωσης 52% και παράλληλα προχωρούν οι υπόλοιπες εργασίες κατασκευής, όπως χωματουργικά, ασφαλτοστρώσεις, αντιστηρίξεις, έργα αποστράγγισης του αυτοκινητόδρομου.

 

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτης Παπανικόλας, τόνισε: «Από τις αρχές του χρόνου στην Ολυμπία Οδό έχουμε "σηκώσει τα μανίκια" και κυριολεκτικά τρέχουμε για να ολοκληρώσουμε το έργο. Αυτό το βλέπουν καθημερινά οι οδηγοί, καθώς τα έργα εξελίσσονται δίπλα στο ενεργό κομμάτι του δρόμου. Το εγχείρημα είναι δύσκολο ακριβώς γιατί κατασκευάζουμε έναν αυτοκινητόδρομο σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας, με επιβάρυνση τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους εργαζόμενους».