tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Σχέδια για αλλαγή στη φορολογία των ΙΧ

Εφόσον περάσουν τα σχέδια για τις αλλαγές στη φορολόγηση των αυτοκινήτων, τότε τα βάρη που επωμίζονται οι ιδιοκτήτες τους είναι δυσβάστακτα.

Εφόσον περάσουν τα σχέδια για τις αλλαγές στη φορολόγηση των αυτοκινήτων, τότε τα βάρη που επωμίζονται οι ιδιοκτήτες τους είναι δυσβάστακτα.

 

 

Σύμφωνα με την «Αγορά», το σχέδιο που επεξεργάζονται στο ΥΠΟΙΚ θα φέρει ριζικές αλλαγές:

στο τέλος ταξινόμησης, 

στα τέλη κυκλοφορίας, 

στον φόρο πολυτελούς διαβίωσης, 

στα τεκμήρια, 

στη φορολογία των εταιρικών αυτοκινήτων,

αυξήσεις του φόρου στα καύσιμα σε αμόλυβδη, πετρέλαιο, υγραέριο και φυσικό αέριο.

Δύο είναι τα σενάρια που εξετάζονται για τα Τέλη Κυκλοφορίας:

Το πρώτο ειναι η επέκταση του τρόπου υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 και σε αυτοκίνητα με 1η 'Αδεια Κυκλοφορίας πριν τις 31/10/2010 με ορίζοντας πενταετίας. Δηλαδή στα ΙΧ με 1η άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2006 και μετά τα Τέλη να υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2 και όχι σύμφωνα με τον κυβισμό.

Το δεύτερο η μείωση της «ψαλίδας» που καταγράφεται μεταξύ των Τελών Κυκλοφορίας σε δίλιτρα ΙΧ με εκείνα που κινούνται από κινητήρες 1,6 ή 1,8 λίτρου. Δηλαδή τα Τέλη Κυκλοφορίας ενός δίλιτρου ΙΧ ανέρχονται σε 660 ευρώ ενώ σε ένα 1.600άρι κυμαίνονται σε μόλις 265 ευρώ και σε ένα 1.800άρι σε 300 ευρώ. Η πρόθεση του ΥΠΟΙΚ είναι το ύψος των Τελών στα 1.600 κ.εκ. Να αυξηθεί από 35 έως και 50 ευρώ ενώ αντίστοιχα στα ΙΧ με κινητήρες 1.800 κ.εκ. Τα Τέλη Κυκλοφορίας να αυξηθούν κατά 80 έως 100 ευρώ.

 

Πηγή : www.iefimerida.gr