tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

ΒΕΘ: Τμήμα Ενημέρωσης Οφειλετών

μόνο στη Θεσσαλονίκη τα επιχειρηματικά ‘κόκκινα δάνεια’ υπολογίζονται σε 50.000, στην Κεντρική Μακεδονία στα 80.000 και στο σύνολο της χώρας στα 400.000

Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, προχώρησε στη σύσταση Τμήματος Ενημέρωσης Οφειλετών, το οποίο θα λειτουργεί υπό την ομπρέλα του Κέντρου Διαμεσολάβησης, που πρόσφατα ίδρυσε το επιμελητήριο.
 
Στόχος του Τμήματος Ενημέρωσης Οφειλετών, που ξεκινά από σήμερα τη λειτουργία του και απευθύνεται στα μέλη αλλά και τα μη μέλη του ΒΕΘ, είναι η ύπαρξη μίας ακόμη δομής ενημέρωσης και στήριξης του επιχειρηματικού κόσμου. 

«Είναι σαφές πως με τις υπάρχουσες συνθήκες στην ελληνική οικονομία και στις τράπεζες, η αντιμετώπιση των "κόκκινων" δανείων εξακολουθεί να αποτελεί ακανθώδες ζήτημα» τόνισε ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και α΄ αντιπρόεδρος της ΚΕΕ, Παναγιώτης Παπαδόπουλος κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
 
Η ύπαρξη της εν λόγω δομής κρίνεται αναγκαία καθώς μόνο στη Θεσσαλονίκη τα επιχειρηματικά ‘κόκκινα δάνεια’ υπολογίζονται σε 50.000, στην Κεντρική Μακεδονία στα 80.000 και στο σύνολο της χώρας στα 400.000. 

«Αυτό στο οποίο στοχεύουμε είναι ο θεσμός της διαμεσολάβησης και δη το νεοσυσταθέν Τμήμα Ενημέρωσης Οφειλετών να συμβάλλουν σε αυτή την εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή για τη διαχείριση των ‘κόκκινων’ δανείων, αλλά και για κάθε μορφή οφειλής. Υπάρχουν επιχειρήσεις, που διαθέτουν βιώσιμα επιχειρηματικά σχέδια και μέσω της σωστής ενημέρωσης και κατόπιν της σωστής διαπραγμάτευσης θα μπορούσαν πολλές εξ αυτών να διασωθούν» ανέφερε ο κ. Παπαδόπουλος, υπογραμμίζοντας πως η χαρτογράφηση με ακρίβεια της κάθε περίπτωσης των οφειλετών θεωρείται καίρια για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της. 

Για το λόγο αυτό ο ενδιαφερόμενος που θα επισκέπτεται το Τμήμα Εξυπηρέτησης Οφειλετών, που λειτουργεί στις εγκαταστάσεις του ΒΕΘ, θα πρέπει να έχει μαζί του όλα εκείνα τα αποδεικτικά που θα αφορούν στην οφειλή του έτσι ώστε να ξέρει άμεσα ποια θα είναι τα επόμενα βήματα. Αξίζει να σημειωθεί πως η πρώτη επίσκεψη στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Οφειλετών, θα γίνεται χωρίς κανένα κόστος ωστόσο αν και εφόσον ο ενδιαφερόμενος, αποφασίσει να συνεργαστεί με Ομάδα Διαπραγμάτευσης του Τμήματος Ενημέρωσης Οφειλετών οι αμοιβές θα κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της κάθε οφειλής. Όσο μεγαλύτερη είναι η οφειλή τόσο θα μειώνεται το ποσοστό επί του συνολικού υπολοίπου των οφειλών. Για οφειλή 30.000 ευρώ το ποσοστό επί του συνολικού υπολοίπου των οφειλών αγγίζει το 3,50%, ενώ για οφειλές 2 εκατ. ευρώ το ποσοστό διαμορφώνεται στο 0,75%. 

 Ποιοι είναι οι στόχοι του Τμήματος Ενημέρωσης Οφειλετών 

– Δωρεάν ενημέρωση των ενδιαφερομένων για όλες τις δυνατότητες που έχουν, μετά από μελέτη της υπόθεσής τους, ώστε να μπορέσουν να ρυθμίσουν, ή να βρουν οιαδήποτε λύση στο πρόβλημα υπερχρέωσης των νοικοκυριών τους, ή των επιχειρήσεών τους.
 
– Γενικότερη υποστήριξη με κάθε πρόσφορο εργαλείο (Κώδικας Δεοντολογίας Τραπεζών, Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων κ.α.) με στόχο την εξεύρεση της βέλτιστης λύσης για κάθε περίπτωση. 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Τμήμα Ενημέρωσης Οφειλετών καθώς και για ραντεβού οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στον κ. Γιώργο Δεληχάτσιο, στο τηλέφωνο 2310-241383.